duminică, 16 septembrie 2012

2 roti istorice

Si a trecut si evenimentul moto al anului in ceea ce priveste motocicletele clasice din Bucuresti, expozitia 2 roti istorice organizata de Retromobil Club Romania. Sunt inca obosit dupa alergatura necesara, o sa revin zilele urmatoare cu impresii. Am participat cu Zundappul de 500 ccm si datorita prioritatilor schimbate in ultima perioada in ceea ce priveste unele proiecte pe care le detin pentru restaurare, m-am ambitionat si cred ca la anul, in acceasi perioada, o sa reusesc sa particip cu motocicleta restaurata. Desi Zundappul a fost un punct de atractie serios, ca un gand ocolitor, totusi am o usoara parere de rau, nu am reusit sa particip cu M-ul militar, unii furnizori de piese locali nu-si respecta cuvantul, reusind ca in 6 luni sa nu-mi trimita piesele platite in avans.
Cateva imagini cu Zundappul, o sa revin si cu alte fotografii.

2 comentarii:

  1. Felicitari in primul rand pentru pasiune si munca ce poate fi considerata in romania de pionierat.Ma intereseaza o colaborare in ce priveste partea de reconditionare,am lucrat ceva ani intr-un service auto si toata viata cu fiare.As dori sa fac asta in memoria fratelui meu care a trait doar pentru mototciclete si pe ele si pentru ca am nevoie din cand in cand de o noua provocare.Blogul de pe care scriu este al echipei mele de fotbal feminin,si ea tot o provocare.

    RăspundețiȘtergere
  2. un coltisor de admirat, la nivelul celor de la expozitii cu pretentii. imi pare rau ca nu am ajuns, dar cred ca e mai bine, raman la broscuta mea, ca sigur ma lua microbul motocicletelor.

    brezel52.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere