vineri, 4 aprilie 2014

Original versus original

Cu puţină vreme în urmă, v-am prezentat carburatoarele M72-ului militar, copiate 95% dupa Graetzin.
Astăzi este timpul să vă prezint 2 piese de excepţie, carburatoarele Graetzin pentru BMW R71. Am intrat în posesia acestora de curând, la un preţ deloc de neglijat şi totuşi la aproximativ 1/3 din preţul de vânzare obişnuit (vă spun sincer că, fără mari eforturi, cu preţul plătit pe carburatoare, mi-aş fi putut cumpăra o motocicletă japoneză, utilizabilă zi de zi). Mi le-am dorit foarte mult şi reprezintă cam ultima piesă a puzzle-ului bavarez.
Fabricate acum 80 de ani, sunt de o calitate excepţională, m-au uimit, sunt pur şi simplu piese clasice pe care nu poţi să nu ţi le doreşti. Tipul acesta de carburatoare au echipat atât R71 cât şi capul de coloană bavarez al armatei germane, BMW R75.




Hint: Le sugerez persoanelor care trimit mesaje să aibă bunăvoinţa sau puterea de a se semna la finalul mesajului. Oricât de bun sau pertinent ar fi conţinutul mesajului, cele anonime nu vor fi niciodată publicate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu