luni, 7 iunie 2010

Motorul...de cautare, recte goagal.

Ieri am dat jos motorul de pe BMW. Asa cum se intampla de multe ori, totul s-a intamplat fortuit, adica pe scurt m-am intalnit cu Geani si cu Dan in Vitan, la targ, si apoi i-am chemat la un suc si la o bere la mine. Numai Geani a putut sa vina. Si cum a venit, am inceput sa discutam despre proiectul Bemveniprei, iar la auzul ca azi vreau sa dau jos motorul, s-a si apucat de treaba. Desfacut instalatia electrica, desfacut restul pieselor care incomodau si gata, motorul jos.




Motorul a fost urcat intr-un portbagaj de masina romanilor, recte in Logan, si am ajuns cu el la Gabi, care injura de mai mare dragul produsul rusesc motor de Nipru, impreuna cu toti ucrainienii care l-au fabricat si toti romanasii care si-au bagat nasul si au aplicat cunostintele mecanice invatate de pe youtube. Bolt in piston fara siguranta, supapele nu aveau pastile, va dati seama ce carnagiu era in cilindrul ala. Intr-un tarziu, dupa ce am tot ras de el si de marele produs niprean, motorul de BMWa fost urcat pe masa de lucru impreuna cu cutia de Nipru si de acum incepe operatia einsteiniana de conexiune intre cele doua agregate.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu