luni, 21 iunie 2010

A new day

Eram dator sa termin povestea de week-endul trecut, cand m-am apucat voiniceste cu Geani de vopsit nipranele. Interesant e ca ma consultasem si cu prietenii si cu sotia in privinta alegerii culorii, fiecare a venit cu cate o idee, dar stiti cum am ales pana la urma culoarea. Cand m-am dus sa mai cumpar o cutie de negru, sa termin de vopsit acareturile, am intrebat-o pe tanti de la magazinul Policolor daca are vreo combinatie de gri-albastrui, femeia mi-a dat o cutie de vopsea sa vad cum arata, asa ca in urma principiului vazut-placut, motocicleta a inceput sa capete culoare vantului turbat. Geani si-a termin de vopsit motocicleta in kakiul militar, o motocicleta la care a lucrat cu pasiune, ajungand chiar si la munca de jos, dupa cum se observa in imaginaea in care isi vopseste atasul, iar eu nu am ratat ocazia de a imi demonstra calitatile tehnice prin care mi-am lasat amprenta pe partile nevazute ale atasului.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu