Gratie urechiuselor de prindere si a inaltatoarelor primite de la Pedro si respectiv nenea Cristi (multumesc), am montat si ghidonul, care, in ciuda aspectului de alien pe care i l-a conferit motocicletei, ofera utilajului o manevrabilitate de exceptie si ce e mai important, datorita pozitiei, nu oboseste spatele sau mainile pe timpul conducerii. Ghidonul are o latime de 100 cm si este destul de lat fata de originalul care are 70 cm, montajul acestuia fiind impulsionat de Gabi, care m-a tot stresat sa montez ghidon cat mai lat (eu as fi preferat unul de 80-85 de cm), si intradevar nu regret alegerea facuta, imi place cum arata, masiv si cu o mutra de caprioara.
Deja ma gandesc pentru zilele viitoare la confectionarea cablurilor si a conductei de frana fata, desi o sa fiu destul de ocupat si cu vizitarea lui Pedro sa revitalizam un muravey care ma tot asteaaapta de vreo 2 ani sa il scot pe miristile de la tara.
P.S. Poza asta este dedicata prietenului meu posesor de IJ49 si Nipru verde militar, Geani. Stie el de ce...
Pana acum a iesit faina motocicleta dar curiozitatea mea este: de ce doriti s-o modificati? :)
RăspundețiȘtergereFiabilitatea motorului nu este tocmai punctul forte al motocicletei Nipru, si spun asta convins, chiar daca o sa imi atrag ceva critici de la domnul fan-Nipru Alecu. :)
RăspundețiȘtergereIn schimb, BMW nu cred ca mai are nevoie de adus in discutie in ceea ce priveste capacitatile tehnice (bineinteles, orice agregat poate ava tarele lui, dar obligatia de imbunatatire ne revine).