duminică, 12 decembrie 2010

Continuam

Nu, nu, nu am abandonat proiectul Bemvenipra in schimbul plimbarilor cu M-ul feldgrau, dar in ultimele 2 saptamani serviciul mi-a mancat o gramada de timp si in plus de asta am pierdut zile bune pentru inmatricularea unor motociclete, isteria creata privitor la majorarea taxei de prima inmatriculare a dus la cozi imense la RAR cat si la inmatricularile din Pipera.
La motocicleta am definitivat reconditionarea cutiei de viteze, si ajutat de Geani si Cristi am fixat ansamblul motor/cutie de viteze pe cadru, plus legarea la grupul cardanic, Geani luandu-si rolul in serios de om bun la toate si ajustand furtunul de frana fata (cine doreste furtune de frana racing plus fitingurile necesare, gaseste la nikracing.ro, mai bune calitativ si mai ieftine decat cele de afara), astfel incat frana fata este functionala (ma rog, in ceea ce priveste actionarea ei).


Si pentru ca tot am vb de frana fata, ei, la asta am lucrat in ultima perioada, am incercat cu Gabi diferite variante pentru pozitionarea parghiei care sa sustina etrierul, asta presupunand vizite la strungar zilnice pentru cate un surub care mai trebuia lungit, pentru cate o piulita cu pas marunt si tot asa, pana cand am gasit solutia salvatoare. Frana fata va fi probabil definitivata in cursul saptamanii viitoare, cand il astept si pe nenea Cristi57 sa punem la punct instalatia electrica si sa-i asternem in atas o baterie de mare putere, sa dam viata motorului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu