duminică, 5 decembrie 2010

M72 feldgrau, secoond part

In ciuda problemelor intampinate in ultima vreme, m-am dus si la tara, sa imi revad iubita gri, inarmat si cu kiturile noi de carburatoare K37 comandate in Germania, care, fie vorba intre noi, cred ca la randul lor au fost comandate la baietii galbeni cu ochii mici care fac kituri de reparatie pentru carburatoarele PZ28 folosite pe Chang Jiang. Odata carburatoarele refacute si cu o motocicleta care a inceput sa toarca de la a doua pedala, am tras o plimbare pe cinste la tara la bunicii mei, in compania copiilor care se intorceau de la scoala si a localnicilor care aruncau cu palariile in sus, desi vremea de afara, urata si vijelioasa, nu te indemna deloc sa stai in fata portii sa te uiti dupa un nebun care calareste o motocicleta cu oareşce însemne pe care unii nu prea le au la inimă. Si pentru ca tot nu am facut fotografii noi, va delectez cu una din arhiva fabricii ruse de la Gorski.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu