vineri, 16 mai 2014

Fotografii de la expo Legende pe două roţi - din culise

Pe parcusul montării scenelor, am avut foarte puţin timp la dispoziţie să fotografiez motocicletele, aşa că mi-am rugat prietenii, pe parcusul vizitelor la Sun Plaza, să-mi furnizeze material pentru postări (chiar şi aşa, să ştiţi că nu se compară cu vizualizarea directă a motocicletelor), aşa că o să mai postez din instantaneele realizate de către vizitatori/prieteni. Până atunci, o să vă delectez cu fotografii din cele multe ore în care am curăţat motocicletele pe holurile mall-ului (majoritatea au fost transportate pe o ploaie formidabilă, ceea ce a presupus o atenţie suplimentară) şi le-am aranjat în standuri. În ordinea numerelor de pe tricou, le mulţumesc prietenilor mei Florin Vlad, Tudor Ghigheanu şi Gabi Păunescu pentru ajutorul oferit, fără ei aş fi muncit mai repede şi mai eficient (glumesc, desigur, oamenii ăştia ştiu să pună osul la treabă). Mda, acum revăzând fotografiile, văd că eu cu Florin eram singurii îmbrăcaţi de scandal, Gabi avea ce avea cu Zara iar Tudor cu magazinele cu ceasuri.

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu