joi, 12 august 2010

Cuplarile sub clar de luna

Gata domne, am reinceput munca. M-am plictisit in concediul asta, afara e canicula si nu pot sa muncesc nimic ziua, dar sub clar de luna, noaptea, avem inspiratie. L-am cuplat pe Gabi la bateria Duracell si am demarat cuplarea cutiei de Nipru la motorul nemtesc. Am studiat pe net mai multe metode de cuplaj, facute de polonezi, francezi sau austrieci, si din toate metodele pe care credeti ca a ales-o Gabi? Pe a lui, bineinteţeles, că nu putea să nu conceapă şi geniul român o metodă. Şi din ce ne vorbirăm noi, pare destul de bine închegată. Deocamdată, Gabi nu m-a lăsat să postez foto şi să încep să vă prezint cum se face cuplajul, a spus ca asta o s-o facem după ce face minim 1000 km nipranu şi metoda o să arate că nu are lipsuri.


Normal că înainte să ne apucăm de Niprilă a trebuit să mai ciocănim, să sudăm, să polizăm, că altfel nu merge treaba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu