joi, 19 august 2010

Rotile.

Of, am reusit si cu rotile astea. Am tot tras de ele sa le termin, m-am milogit de diversi Gigei de la sablare si in final le-am sablat tot acolo unde am sablat si pana acum, numa ca am schimbat Gigelul care sableaza. Asta e dublu la pret fata de mosul meu, numa ca face repede si face bine.
Aseara, dupa ce am luat rotile de la sablat, am mai alergat cu Giani pana pe la 10 seara dupa grund, ca deh, se terminase si noi uitasem, si pe la 10.30 Giani a inceput sa le grunduiasca. Tarziu in noapte, pe la 1, le-am terminat si de vopsit. Bineinteles ca ajuns cu ele acasa, nu am rezistat si am inceput sa le montez pe motocicleta, de mi-au iesit vecinii pe balcon si m-au "felicitat" pentru modul deosebit in care reusesc sa le intretin somnul de frumusete. Ehh, ce mai tura-vura, azi si maine ma dedic serviciului, de sambata, daca nu plec la Mizil sau cu serviciul pe la Alba, incep sa pun motocicleta pe obezile ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu