vineri, 20 august 2010

A mai picat cate o portocala, cate o motocicleta

Eh, si mi-am mai cumparat o motocicleta. Urmaream de ceva vreme sa imi cumpar si modelul asta, doar este fratele vitreg a M-72 meu preferat. Si aici vorbim despre un M61, continuatorul rusesc a M72 (sa nu uitam ca Niprul este continuatorul ucrainiean), motocicleta ce ma asteapta saracuta in Moldova sa ma duc sa o ridic. Cel mai probabil luni seara motocicleta va ajunge in Bucuresti, nu am timp sa ma duc dupa ea in week-end intrucat vreau sa merg la intrunirea de comuniste, iar cel care mi-a facut cunostiinta cu ea este deja, la ora asta, pe drum spre Mizil. "Albastrica" pare destul de bine inchegata, bineinteles ca o asteapta o restaurare made by "motocicletedeepoca.ro", trebuie sa stea bine cu farul sus langa M-urile celelalte.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu