Saptamana asta am rezolvat unele dintre problemele inerente aparute pe parcursul hibridizarii, dar sunt multumit de rezultate, chiar daca au avut urmari nefaste asupra bugetului personal.
Am rezolvat problema placii de ambreiaj prin modificari succesive asupra a doua placi de nipru pana au aparut rezultatele, s-a terminat de vopsit motocicleta, deja este pus totul sus si se mai asteapta doar montarea motorului si a cutiei, apoi sa trec la partea electrica.
A trebuit sa renunt la filtrul original de BMW, presupunea noi interventii (e drept, minore) asupra cadrului motocicletei si iar as fi intarziat cu proiectul, o sa pun filtrul de nipru (incovenentul ar fi gurile de admisie mai mici decat gurile de la carburatoarele BING) sau voi pune filtre independente K&N.
Din pacate, datorita problemelor de servici, trebuie sa suspend proiectul cateva zile, intre timp lucrez si la un M72 pe care vreau sa il finalizez cat mai repede, numai ca in cazul M-ului vorbim despre o reconditionare care presupune un anume standard calitativ si nu graba care m-a caracterizat in fabricarea MT16/R80.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu