miercuri, 6 octombrie 2010

Redivivus

Azi noapte, cadrul de la Nipru a fost readus la viaţă. Au fost ceva probleme in partea din spate unde se prind amortizoarele, astfel incat noul cadru care va echipa bemvenipra, mai nou poreclita si "nea Mircea", a suferit aceeasi boala a sablarii, grunduirii si vopsirii. Ca un lenes ce sunt, nu am pus mana sa fac nimic aseara, toate operatiunile au fost facute de Geani, eu doar am stat afara la palavrageala cu nenea Marius (care ai nevoie de vreun tinichigiu la vreo vechitura, imi spui). Tot ma uit pe geam si sper ca sambata sa am vremea frumoasa, astfel incat sambata sa finalizez in mare parte motocicleta, ma apuca nostalgia si cheful de plimbat cu atasul.
Gabi lucreaza cu mult sarg pe planul Zundappului de 500, un pinion de la pompa de ulei era facut de meseriasi romani dupa ce luasera vreo cintirica la bord, altfel nu imi explic cu au reusit sa dea cu bata-n balta si sa greseasca executia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu