vineri, 10 septembrie 2010

Lucrăm, lucrăm

Da' nu se vede. Nu am poze, nu am decât amintirile unghiilor rupte de la momentul în care am încercat să pun cauciucul nou pe cadru vechi, atât de la şaua faţă cât şi de la cea spate. E drăcia dracu, cadru şeii e făcut din 3 componente care se îmbină, nu spun ce luptă am avut să bag componentele în cauciuc, să le fac să se muleze şi apoi să le combin între ele. Mă gândeam aşa, ca Moromete, în timp ce meşteream pe scăunel, cu un rânjet sardonic pe faţă, cum dracu o face Nataşa acolo la mama Ucraina/Rusia/Ursia, de pune ea nush câte şei pe oră. Păi eu cred că m-am cam câcâit fo 40 de minute să termin o şa, da poate nu am cârnăciorii ruseşti ai Olgăi Pucagiova să cânt "Arlechino" şi să montez şaua repede şi bine.
Cutia de viteze este în continuare la ăl mai mare meşter de îl ştiu în suduri în argon, adică Sirius from Diham, lucrează băiatul ăsta bine de tot, mergi la el cu ideea ta şi bineînţeles că termini achiesând la ideile lui, că nu poţi fi mai meşter în suduri decât el. Modificatul cutiei de viteze de Nipru este mai dificilă decât părea la prima vedere, şi poate asta din cauza perfecţionismului bolnăvicios al lui Gabi, care vrea ca totul să fie 100% perfect, adică cutia de viteze de nipru să arate ca scoasă pe poartă de la fabrica lui Fritz şi nu a lui Ivan. Lucrăm, lucrăm...
P.S.: Duminică schimb prefixul. Se termină prima parte a vieţii, cică o să devin bărbat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu