luni, 6 septembrie 2010

Răstălmăcire

Sau, parafrazând proverbul ăla cu bătrânii, "cine nu are prieteni, mai ales mecanicoşi, să-şi cumpere".
Bineînţeles că sâmbătă nu am putut să stau huhurez şi l-am sunat pe Geani, iniţial pentru o treabă casnică, pe care am executat-o în mare forţă, ulterior ajungând ...normal, tot la niprilă. Îl închegasem eu zilele trecute cât de cât, că nu mai am răbdare şi vroiam să văd cum arată, dar nu eram mulţumit, roţile era inversate între ele, nu pusesem saboţii de frână, nu aveam amortizoarele montate, etc.
Geani, cu nasu în batistă şi cu un chef de ziceai că l-am furat din patul a 2 blonde, s-a apucat tacticos de treabă şi a început cu lucrul la mare artă. După ce ne-am chinuit un pic, adică ceva ore bune, am ajuns la un rezultat mulţumitor, mai puţin partea din spate deoarece amortizoarele noi cumpărate sunt mai înalte cu aproximativ 2 cm şi lovesc, astfel încât nu am reuşit sa termin definitiv de montat aripa spate, aşa că deocamdată sunt nevoit să caut alte soluţii, pote chiar refolosirea vechilor amortizoare care îşi fac treaba onorabil, dar trebuie cosmetizate.
O altă problemă este ridicarea părţii din faţă a cadrului de ataş, cred că acest lucru se întâmplă datorită furcii Earles, care presupune o gardă mai înaltă a motocicletei, trebuie corectat şi acest lucru după montarea motorului şi a cutiei de viteze.
Şi pentru că a venit vorba de motor, sper ca până sâmbătă Sirius să termine de sudat cutia acolo unde am modificat-o, duminică vreau să am montate cutia şi motorul.

Bineînţeles că se vede cum Geani se comportă ca un adevărat V.I.P., fuge ca dracu de tămâie de paparazzi-ul din mine, de abia ajung să-i mai fac câte o poză, două. Data viitoare îl sedez şi îl pun să se hlizească la aparat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu