luni, 13 septembrie 2010

Ştafeta

Scurt pe doi. E luni si am 30 de ani si o zi. Si credeati ca nu am cui sa-i las stafeta? Wrong, fiu-meu nu mai vrea sa se faca zidar (citez :"să mă julesc, să mă murdăresc, să-mi pună mami pinochino, adică plasture, să mă schimb, să beau ţuică"), vrea acum să se facă şef de echipaj de ataş. Şi a trecut la fapte, l-a trecut pe tac-su în planul secund.

Gata, noapte bună, mâine dimineaţă ne trezim devreme să mergem la prima zi de grădiniţă.

Ar fi fost o chestie să-l duc cu ataşul...

2 comentarii:

  1. La multi ani !
    Multa sanatate si putere la manevrat 'bemveniprele'

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc.
    Bemveniprele reprezinta un capriciu, nu este o motocicleta de epoca in adevaratul sens al cuvantului.. O sa urmeze de acum restaurarile la retromotocicletele, dupa ce termin cu proiectul asta.

    RăspundețiȘtergere