luni, 21 martie 2011

E altceva!

Clar! E altceva! Dacă până acum am scos Bemvenipra aşa, mai timid, astazi a fost o zi mare, in care am chinuit motocicleta, pana ce mi-am scos toti dracii ramasi de peste iarna. Ambreiajul lucreaza cu un deget, frana fata este eficace si ridica furca pe momentul franarii, motorul trage impecabil, nici nu simte greutatea ansamblului, la un moment dat rulam cu teama sa nu stric transmisia la atas, mi se parea ca efectiv motocicleta este un fulg pentru puterea motorului. Cum fiu-meu la 4 ani nu stie sa "filmeze", va pot oferii doar 2 filmulete facute pe inserat, doar luminile si sunetul scos de semitobele improvizate ramanand sa va convinga ca este vb de hibridul minune. Bineînţeles, cu promisiunea ca în week-end, cel târziu, să revin cu filmuleţe diurne, deja am deschis lista pentru doritorii de motodrive (adicătelea hurducăială gratis pe câmpurile sudice ale Capitalei).


2 comentarii:

  1. Da, trebuia filmat cu ceva inflarosu... sau repeta faza maine pe lumina..

    RăspundețiȘtergere
  2. Ehh, maine trebuie sa lucrez la tobe, sambata am toata ziua la dispozitie pentru filmare.

    RăspundețiȘtergere