sâmbătă, 12 martie 2011

Primii paşi

Întotdeauna când te apuci de o recondiţionare la o motocicletă, obligatoriu trebuie să îi faci un pre-montaj. Nu de alta, dar după ce ai terminat de vopsit/cromat piesele ale motocicletei şi începi să alcătuieşti puzzle-ul motocicletei, ai surprize-surprize fortuite şi forţat de împrejurări, rectifici pe loc ce trebuia să faci de la început, cu unele consecinţe în bugetul afectat motocicletei.
O să vă prezint pe parcursul unor episoade, ce nu vor putea fi consecutive, ideea de bază a retaurării unei motociclete, în cazul de faţă un Zundapp KS600 din 1939.
Motocicleta a fost achiziţionată de la o...persoană (nu vreau să discut f mult) şi a stat câţiva ani la un atelier de restaurări maşini şi motociclete din Capitală, fără prea mult succes, reuşindu-se în lunga perioadă doar fabricarea unor aripi replică, oferite la un preţ prohibitiv şi care nu au respectat linia motocicletei, probabil activitatea de construire a acestor aripi a fost ...să fie, să rupem gura clientului.
Moto a fost adusă la Gabi anul trecut şi până acum m-am ocupat de achiziţionarea pieselor lipsă sau a celor care se prezentau într-o stare avansată de degradare, necesitând imperativ schimbare.

După punerea motorului, furcii, roţilor şi a celorlaţi părţi pe cadru, am înlăturat piesele care nu aveau legătură cu motocicleta sau erau "avariate".




Cât de curând alte detalii despre pre-montaj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu