duminică, 6 martie 2011

Running bike 3

Sub influenţa soarelui de ieri, l-am chemat la o cheie de 17 si 2 pedale în gol plus una cu succes pe Gabi pe la mine, să încercăm duminică (astăzi) o scurtă plimbare de câţiva kilometri la un alt pasionat al motocicletelor cu ataş, Cristi C., importatorul din România al motocicletelor Ural.
Pretextul plimbării rezidă din re-aranjarea unor spaţii de la subsolul casei lui Gabi, astfel că a fost necesar să mai împrăştiem, momentan, din motociclete pe la prieteni, aşa că am adus la mine in garaj Zundappul de 500.

Şi pentru ca nu puteam sa plonjăm singuri pe drumurile desfundate, ne-am luat piticii dupa noi, fiecare in atasul propriu (eu am iesit cu M-ul, a pornit in mod incredibil la a 3-a pedala fara sa mai fie nevoie de ceva gâdilituri). După mai puţin de 400 de metri, a trebuit să facem cale întoarsă, a început un viscol de ne-a îngheţat mâna pe acceleraţia pe care o tot manevram voios, nu de alta, dar lumina la motocicletele pe 6V mai ţine şi de încheietura motociclistului.

Un pic frustraţi că nu ne-a ieşit pasenţa, ne-am luat la trântă cu Bemvenipra, fiecare dintre noi fiind pilot sau balast în ataş, contragreutate pentru celălalt. Într-un moment de bravură. am băgat mâna în gaz (eram în a 2-a) şi motocicleta s-a ridicat brusc de faţă, desprinzându-se de sol, ceea ce m-a pus pe gânduri (la modul pozitiv) despre puterea oferită de inima bavareză şi care ne-a transmis un mesaj de cerere de respect, nu de obedienţă.

Vă aştept pe toţi entuziaştii motocicletelor de epocă la Salonul Moto SMAEB de la Romaero din 9 aprilie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu