miercuri, 12 mai 2010

Bemvenipra 2

Încântat de calităţile deosebite şi fiabilitatea binecunoscută a motorului rusesc, m-am hotarat sa il schimb cu un motor de BMW. Cum posibilitatile sa iau un motor de afara sunt aproape nule, am gasit la prietenul Alecu o motocicleta de politie radiata pe care o vindea, un BMW R80RT din 91. Dupa ceva ezitari, am purces la achizitionarea motocicletei, urmand sa folosesc de pe aceasta motorul, ghidonul si probabil blocurile de lumini.




Odata urcat pe platforma si adus la Gabi la atelier, l-am chemat si pe Dan, o cunoştinţă de-a mea, că prieten nu pot să-l numesc (asta e vorba lui) al mai al dracu in electrica, meserias mare, de fiecare data cand il chem imi tine o prelegere, cred ca puteam sa ma inscriu lejer la vreo facultate de profil daca bagam la cap tot ce mi-a spus pana acum. Cum nu ne rabda inima doar sa il admiram, am pus bateria de la masina si am inceput sa chinuim saraca motocicleta, doar, doar...continuarea o găsiţi la http://www.youtube.com/watch?v=6ND_TmMs9qE



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu