sâmbătă, 29 mai 2010

Obsesia merge mai departe..ca "uiskiul bun"

Încântat de caliatăţile de sablator ale lui nea Petrica, m-am hotarat sa fac si eu un pic pe pseudo-grunduitoru, adica sa ma apuc sa fa ceva la Nipra, ca prea stateam degeaba. L-am luat pe Geani din pat, am mers la nenea Mariusin Pantelimon, omul bun la toate, numa ca sa tragem o privire la cadru si felul cum au iesit reparatiile executatea de nenea Marius la atas, adica schimbat fundul de tabla...cred ca a 4-a sau a 5-a oara cand executa asa ceva, deja l-am specializat in reparatii de atase. Si nu prea am gasit meseriasi care sa se bage la asa ceva, din simpla lene romaneasca, " e de munca, dom'le".
Mai de gura lui nea Marius, mai inghiontit de Geani, am tras o fuga scurta prin Pantelimon, am achizionat grund, Geani s-a schimbat si si-a luat pistolul cel nou de vopsit si iata-ne pusi pe lucru.



Am reusit sa grunduiesc cadrul cu bascula si atasul meu si pe al lui Geani. Poza cu mine grunuind e la deruta, m-am facut si eu acolo ca dau un pic de fas, Geani a dus tot greul si s-a gazat bine. Ce dracu, numa Mutu sa aiba fumuri in cap...




Dupa ce a terminat de grunduit atasurile, Geani si-a grunduit si vopsit 2 roti, deja m-a intrecut in cursa pentru pregatirea motocicletei pentru excursiile propuse la vara :) Nenea Marius nu a uitat sa trateze atasurile cu teroson de f buna calitate, astfel incat sa nu mai plangem pe la usa atelierului in urmatorii 20 de ani.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu