luni, 17 mai 2010

Bemveniprica 3

For those about to rock...sau mai bine zis we have been rocked, asta e impresia proaspătă după ce m-am intors azi noapte de la concertul australienilor de la AC/DC. Impresionanta forta emanata de "tanarul" Angus Young, eu ma zgribuleam intr-o geaca si omul ala omora chitara (la sensul f.f.f.f.f bun al cuvantului) la bustul gol.
M-am apucat zilele trecute de nipran, cu gandul de a il desface complet, ca sa ii mai dau de lucru lui nea Petrica sablatorul. Primul lucru care s-adat jos de pe motocicleta a fost rezervorul si apoi motorul, acesta plecand la Vali, parasind fara regrete curtea. Motocicleta nu a plans deloc dupa "inima", isi asteapta cuminte transplantul de inima bavareza.
Dupa ce i-au fost date jos si restul componentelor, am pus impreuna cu Vali si Hans furca Earles (leading link) care va echipa nipranul. Deja am cumparat amortizoare noi, o sa mearga si furca zilele astea la sablat si apoi la vopsit, nu inainte sa vad ce rezolv cu aripa de fata, imi trebuie o aripa speciala pentru tipul asta de furca.






De la prietenul Vadim din Basarabia am primit cadou o aripa de K750 cu deschidere spate, o aripa destul de greu de procurat in ultima vreme, desi piesele de schimb inca abunda in fostul spatiu sovietic. Aripa, ca de altfel toate piesele de caroserie, va urma procesul sablarii, apoi alamirea gaurilor, finisarea acestora, indreptarea acesteia si asezarea pe cadrul, astfel incat, atunci cand va fi vopsita, sa nu solicite alte modificari.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu