vineri, 7 mai 2010

Din muzeele altora.

N-a avut nevasta-mea ce face si m-a chemat pe la ea, prin Olanda (fata desteapta, burse la doctorat, chestii din astea care nu se potrivesc standardului de sotie motociclistica :) ).
Intr-una din zile am plecat la Bruxelles, iar in camera de hotel am inceput sa iau la rand muzeele, sa vedem ce drac de muzeu gasim deschis in ziua de luni. Spre maaaareaaaa mea bucurie, singurul deschis era Muzeul Auto, , unde am poposit pe la pranz si am stat fo 3 ore, numa cu gura cascata la exponatele de acolo. Clar, la noi in tara, nu vom avea asa ceva nici in urmatorii 20 de ani, si-s sigur ca si Brucan m-ar aproba.
Foarte multe masini, in principal belgiene, masinile celor de la Minerva m-au impresionat. Pe langa masini si cateva motociclete, in principal operele celor de la FN.
Si pentru ca cei care viziteaza acest blog iubesc retro in general, o sa postez toate imaginele cu motocicletele si cu masinile fotografiate in muzeu...bine, presupun ca o sa o fac in mai multe transe, asa cum procedeaza FMI--ul cand ne mai da banii aia cersiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu